PRÁZDNINOVÝ VÝPRODEJ - HROMADNÉ ODESLÁNÍ OBJEDNÁVEK 15-20.8 ! DŘÍVE VYJÍMEČNĚ NEODESÍLÁM !! BALÍKOVNA a ZÁSILKOVNA ZDARMA PŘI OBJEDNÁVCE VE VÝŠI 800,- ve VYŠI 1000,- navíc dárek ZDARMA <3 - PODKLADY K ÚHRADĚ VÁM DORAZÍ NA EMAIL PO ODESLANÉ OBJEDNÁVCE.KRÁSNÝ DEN S LÁSKOU NIKČA

Formulář pro uplatnění reklamace

Formulář pro uplatnění reklamace

(Tento formulář vyplňte a odešlete jej zpět pouze v případě, že chcete reklamovat zboží v zákonné době. Formulář je třeba vytisknout, podepsat a zaslat naskenovaný na níže uvedenou e-mailovou adresu, případně jej vložit do zásilky s vráceným zbožím.)

 

Adresát (prodávající):

Internetový obchod:           www.koralkovysvetanebjakbytkrasnejsi.cz

Společnost:                        Nikola Vanclová

Se sídlem:                         Ve dvojdomkách 296 , Stochov , 273 03

IČ/DIČ:                               08403996

E-mailová adresa:             nvancl@seznam.cz

Telefonní číslo:                  728 445 608

 

Spotřebitel:

Moje jméno a příjmení:     

Moje adresa:                     

Můj telefon a e-mail:         

 

 

Uplatnění práva z vadného plnění (reklamace)

Dobrý den,

dne .................. jsem ve Vašem obchodě www.koralkovysvetanebjakbytkrasnejsi.cz vytvořil objednávku (specifikace objednávky viz níže). Mnou zakoupený produkt však vykazuje tyto vady.

Požaduji vyřídit reklamaci následujícím způsobem: požaduji opravu produktu na jiný obvod / požaduji výměnu produktu za jiný produkt. Zároveň Vás žádám o vystavení písemného potvrzení o uplatnění reklamace s uvedením, kdy jsem právo uplatnil, co je obsahem reklamace spolu s mým nárokem na opravu/výměnu, a následně potvrzení data a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání (v případě, že se jedná o opravu, nikoliv výměnu).

  1. Datum objednání  ................ datum obdržení ....................
  2. Číslo objednávky:
  3. Peněžní prostředky za objednání, případně i za doručení, byly zaslány způsobem převodem na účet
    a budou navráceny zpět způsobem převodu na účet (v případě převodu na účet prosím o zaslání čísla účtu) 
  4. Jméno a příjmení spotřebitele:
  5. Adresa spotřebitele:
  6. E-mail:
  7. Telefon:

 

 

V ..................... , Dne ..........................

 

                            (podpis)
______________________________________

        Jméno a příjmení spotřebitele

 

Seznam příloh:

  1. Faktura za objednané zboží č. 

 

 

 

Obecná poučení k uplatnění reklamace

Zakoupení věci jste jakožto spotřebitel povinen prokázat předložením kupního dokladu, případně jiným, dostatečně věrohodným způsobem.

Jakožto spotřebitel nemůžete uplatnit práva z vad, které jste sám způsobil nebo o kterých jste při koupi věděl. Stejně tak i u vad, pro které jsme s Vámi, jakožto prodávající a spotřebitel, dohodli snížení ceny. Neodpovídáme ani za běžné opotřebení věci.

Reklamace musí být uplatněna nejpozději v 14 denní lhůtě  . Reklamaci je třeba uplatnit bezodkladně, aby nedošlo k rozšíření vady a v jejím důsledku k zamítnutí reklamace. Včasným oznámením vady poté, co se objeví, si můžete zajistit bezproblémové vyřízení reklamace.

Reklamace je vyřízena teprve tehdy, když Vás o tom vyrozumíme. Vyprší-li zákonná lhůta, považujte to za podstatné porušení smlouvy a můžete od kupní smlouvy odstoupit.

Způsoby by spotřebitelé měli mít možnost najít v obchodních podmínkách.

Podle české praxe by měl stačit i výpis z účtu.