Formulář pro uplatnění reklamace
Formulář pro uplatnění reklamace
(Tento formulář vyplňte a odešlete jej zpět pouze v případě, že chcete reklamovat zboží v zákonné době. Formulář je třeba vytisknout, podepsat a zaslat naskenovaný na níže uvedenou e-mailovou adresu, případně jej vložit do zásilky s vráceným zbožím.)
Adresát (prodávající):
Internetový obchod: www.koralkovysvetanebjakbytkrasnejsi.cz
Společnost: Nikola Vanclová
Se sídlem: Ve dvojdomkách 296 , Stochov , 273 03
IČ/DIČ: 08403996
E-mailová adresa: nvancl@seznam.cz
Telefonní číslo: 728 445 608
Spotřebitel:
Moje jméno a příjmení:
Moje adresa:
Můj telefon a e-mail:
Uplatnění práva z vadného plnění (reklamace)
Dobrý den,
dne .................. jsem ve Vašem obchodě www.koralkovysvetanebjakbytkrasnejsi.cz vytvořil objednávku (specifikace objednávky viz níže). Mnou zakoupený produkt však vykazuje tyto vady.
Požaduji vyřídit reklamaci následujícím způsobem: požaduji opravu produktu na jiný obvod / požaduji výměnu produktu za jiný produkt. Zároveň Vás žádám o vystavení písemného potvrzení o uplatnění reklamace s uvedením, kdy jsem právo uplatnil, co je obsahem reklamace spolu s mým nárokem na opravu/výměnu, a následně potvrzení data a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání (v případě, že se jedná o opravu, nikoliv výměnu).
- Datum objednání ................ datum obdržení ....................
- Číslo objednávky:
- Peněžní prostředky za objednání, případně i za doručení, byly zaslány způsobem převodem na účet
a budou navráceny zpět způsobem převodu na účet (v případě převodu na účet prosím o zaslání čísla účtu) - Jméno a příjmení spotřebitele:
- Adresa spotřebitele:
- E-mail:
- Telefon:
V ..................... , Dne ..........................
(podpis)
______________________________________
Jméno a příjmení spotřebitele
Seznam příloh:
- Faktura za objednané zboží č.
Obecná poučení k uplatnění reklamace
Zakoupení věci jste jakožto spotřebitel povinen prokázat předložením kupního dokladu, případně jiným, dostatečně věrohodným způsobem.
Jakožto spotřebitel nemůžete uplatnit práva z vad, které jste sám způsobil nebo o kterých jste při koupi věděl. Stejně tak i u vad, pro které jsme s Vámi, jakožto prodávající a spotřebitel, dohodli snížení ceny. Neodpovídáme ani za běžné opotřebení věci.
Reklamace musí být uplatněna nejpozději v 14 denní lhůtě . Reklamaci je třeba uplatnit bezodkladně, aby nedošlo k rozšíření vady a v jejím důsledku k zamítnutí reklamace. Včasným oznámením vady poté, co se objeví, si můžete zajistit bezproblémové vyřízení reklamace.
Reklamace je vyřízena teprve tehdy, když Vás o tom vyrozumíme. Vyprší-li zákonná lhůta, považujte to za podstatné porušení smlouvy a můžete od kupní smlouvy odstoupit.
Způsoby by spotřebitelé měli mít možnost najít v obchodních podmínkách.
Podle české praxe by měl stačit i výpis z účtu.